De dames van Lionsclub Nijkerk hebben het leegstaande pand voor één avond omgetoverd tot een sfeervolle wijnproefplaats. Tijdens Babbelen met bubbels presenteerde Slijterij & Wijnhandel De Moor ruim 30 wijnen en Expert Nijkerk serveerde gezonde smoothies. De mannelijke leden van de serviceclub liepen rond met hapjes en zorgden ervoor dat de waterkannen gevuld bleven.

Met de verkoop van de entreekaarten, de bestelde wijn, smoothiemakers en de loterij werd geld ingezameld voor een dagje uit voor Stichting Hello You Nijkerk. De opbrengst van de avond zal over enkele weken bekend zijn. Tijdens de verloting gingen ruim 30 dames met een prijs naar huis, waaronder onder meer een fiets, Nutribullet, een golfclinic, beauty- en massagebehandelingen en kunstobjecten. De prijzen voor de loterij en de goodiebag cadeautjes waren allemaal gedoneerd door ondernemers in de regio.