14/04/2020

afronding Douwe Egbertspunten actie 2019 Lionsclub Nijkerk

De actie Douwe Egbertspunten ten behoeve van de Voedselbanken – voor de 8e maal door Lionsclubs Nederland georganiseerd – heeft dit jaar het recordaantal van 65.294.127 punten opgeleverd. Dit jaar heeft Douwe Egberts dit gehonoreerd door het recordaantal van 134.000 pakken koffie ter beschikking te stellen.

De spaarzin van de inwoners van Nijkerk en Nijkerkerveen en van Voedselbank Nijkerk zelf, de medewerking van Albert Heijn Nijkerk, Boni/Nootzaak Nijkerk , Jumbo Nijkerk, de winkels van Bakkerij van Montfrans hebben  dit jaar 212.080 punten voor 472 pakken koffie als resultaat gehad.

Afgelopen zaterdag werden de pakken koffie aan de leiding van Voedselbank overhandigd.

De Lions organisatie, Douwe Egberts en Voedselbanken Nederland hebben besloten ook in 2020 weer deze succesvolle en nog steeds groeiende actie weer te organiseren. Lionsclub Nijkerk verwacht ook in 2020 in samenwerking met Lionsclub Hoevelaken ook Hoevelaken weer mee te nemen in de actie. BLIJF DUS SPAREN.