02/11/2020

Lions lanceren Skyline wijnen

Wijnen voor het goede doel

In november lanceren wij 4 eigen wijnen; de Skyline-collectie. Elke wijn draagt de naam en afbeelding van een bijzonder monument in Nijkerk. De opbrengst van de wijnverkoop is voor de Nationale Lionsactie ‘Maak een thuis van de ouder-kind-kamers van het Prinses Màxima Centrum voor kinderoncologie’. De Lionsclubs in Nederland willen zorgen voor een echt thuisgevoel in de 87 ouder-kind-kamers van het ziekenhuis waar kinderen met kanker worden behandeld. Het ingezamelde bedrag wordt door de Lions Clubs International Foundation verdubbeld. De wijnen zijn vanaf 7 november te koop via Wijnhandel en Slijterij De Moor.

Eindejaarscadeau of relatiegeschenk

Voor de wijncollectie zijn 4 monumenten in Nijkerk geselecteerd ter inspiratie, te weten het stoomgemaal, stadhuis, de watertoren en de markante witte toren van de Grote Kerk. De prijs van een fles is € 7,50.  De leden van de Nijkerkse serviceclub hopen met de verkoop van de wijnen een mooi bedrag te kunnen inzamelen en vragen particulieren en bedrijven om te denken aan bijvoorbeeld de Cuveé Stoomgemaal of Cuvée Stadhuis als eindejaarscadeau of relatiegeschenk. In de skyline-collectie is voor elke wijnliefhebber een wijn te vinden; de rode wijn is verkrijgbaar als sauvignon en merlot en bij de witte variant kan men kiezen voor sauvignon en chardonnay. Elke fles wijn levert minimaal een euro op voor het goede doel.