12/03/2020

MOOI RESULTAAT VOOR VOEDSELBANK NIJKERK

Vorige week vrijdag 28 februari vond de overdracht plaats van het fysiek resultaat van de tijdens de het Grand Café Lust Top 2000 eind 2019 gerealiseerde opbrengst .

Voor 4.688 Euro aan lang houdbare goederen werden door Supermarkt Boni Nijkerk overgedragen aan Voedselbank Nijkerk. De foto laat de blije gezichten van alle betrokkenen zien.

De creatieve geesten van Lionsclub Nijkerk , Supermarkt Boni Nijkerk en Grand Café Lust hebben na een goede behoefteanalyse samen met Voedselbank Nijkerk het plan verder  uitgewerkt.

Tijdens de druk bezochte Muziekavond met livemuziek werd de actie toen afgesloten. Die avond was het voorlopige eindresultaat op rond de 3.000 ingeschat. De uiteindelijke financiële afwikkeling gaf een nog veel mooier resultaat te zien.

De evaluatie van de 4 betrokken partijen heeft voorlopig het besluit opgeleverd om ook eind 2020 weer een dergelijke actie op poten te zetten.

Deze spontane geheel nieuw ontwikkelde actie  heeft opnieuw laten zien hoe samenwerking tot een mooi resultaat kan leiden.